در دل


عادت ندارم درد لم را به کسی بگویم..!

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم..!

تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه دلی..!



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت12:53---25 شهريور 1392
خیلی مطالبت قشنگن.منم دلم شکسته.اما معشوقم اونو نشکسته بابام شکست.
پاسخ: سلام عزیزم عشق واقعی همون عشق خدا به بنده اش هست و عشق پدر مادر به فرزندانشان برات ارزوی خوبختی و سالمتی میکنم مواظب مهربونی هات باش .


عباس
ساعت10:35---25 شهريور 1392
سلام وب زیبایی داری به وب من هم سر بزن

reza
ساعت18:36---10 شهريور 1392
سلام
وبت خیلی خوبه
ب منم سر بزن خوشحال میشم دادا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1398برچسب:,

] [ 17:1 ] [ کوچولو ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه